Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze AH to go app of een algemene vraag voor AH to go? Waarschijnlijk hebben deze al voor je beantwoord. Zoek in onderstaand overzicht naar je vraag.

AH to go app

Hoe werkt de app

Je kan in de app navigeren door te swipen. Je ziet altijd een paar stapeltjes kaarten; een van de stapeltjes laat de deals van dat moment zien. Om alle kaartjes met de verschillende deals te bekijken, swipe je naar boven. Is er een deal waar je graag gebruik van wil maken, swipe dat kaartje dan omlaag om de deal te activeren. In de winkel van AH to go wordt je korting automatisch verrekend als je je klantenkaart in de app scant bij de kassa.

Een ander stapeltje bevat een aantal spaarkaarten. Swipe naar boven om alle spaarkaarten te bekijken. Bij een volle spaarkaart krijg je een cadeaukaart voor een gratis product. Elke keer als je je klantenkaart scant, spaar je automatisch voor het betreffende product. De cadeaukaart voor het gratis product wordt automatisch verrekend bij de kassa.

Dan hebben we nog een stapel kaarten vol met inspiratie en tips. Ook hier kan je doorheen bladeren door naar boven te swipen.

Kan ik mijn mijn ah.nl-account gebruiken voor de app?

Nee, jouw ah.nl-account staat los van de AH to go app. Om de AH to go app te gebruiken, kun je je eenvoudig aanmelden. Je hoeft alleen je e-mailadres en eventueel je voornaam op te geven, dus het is zo gebeurd!

Wat kan ik met de app?

In de app zie je de deals bij AH to go van dat moment. Zo kun je lekker profiteren van aantrekkelijke voordelen in ons assortiment, en kun je sparen voor allerlei producten, zoals onze heerlijke koffie, croissantjes of fruit. Verder vind je leuke weetjes over ‘good food’, lekkere tips en on the go adviezen.

Ik heb een tip of opmerking over de app. Waar kan ik terecht?

Alle ideeën en suggesties zijn van harte welkom! Vanuit de app kan je feedback geven via Profiel & Instellingen >> Feedback. Het menu Profiel & Instellingen vind je door op je profielfoto linksboven in het scherm te tikken.

Kan ik ook mobiel betalen met de app?

Mobiel betalen kan, maar niet met de AH to go app. Een aantal banken, zoals ING en Rabobank, biedt de mogelijkheid om contactloos te betalen met een daarvoor geschikte smartphone die is voorzien van NFC. Check de site van je bank voor meer informatie. Kleine bedragen kun je dan met een aanraking van je telefoon betalen. Superhandig, want dan heb je geen pasjes nodig en heb je genoeg aan je smartphone om af te rekenen bij AH to go.

Is de app gratis?

Het downloaden en gebruik van de app is geheel gratis. Kosten voor je abonnement en internetverbinding zijn uiteraard wel voor jouw rekening.

AH to go app cadeaus

Wat is een cadeau?

Een cadeau is het product waarvoor je hebt gespaard en die je dus ‘cadeau’ krijgt als je spaarkaart vol is en je cadeaukaart is geactiveerd.

Hoe lang is een cadeau geldig?

Cadeaus zijn beperkt geldig, de looptijd kan per cadeau verschillen. Op je cadeaukaart in de AH to go app staat de uiterste datum waarop je de kaart kunt verzilveren.

Mijn cadeau is verdwenen uit de app. Wat nu?

Als je je cadeau niet meer kunt terugvinden in de app zijn er meerdere mogelijke oorzaken:

  1. De geldigheidsduur van het cadeau is verlopen;
  2. Je hebt het product aangeschaft met je AH to go kaart. Je ontvangt dan automatisch korting en de gebruikte cadeaukaart verdwijnt uit de app.

Mijn spaarkaart is vol, maar het product is niet in de winkel verkrijgbaar. Wat nu?

Soms hebben we als cadeau producten die niet in alle winkels verkrijgbaar zijn. We verkopen namelijk niet in alle winkels hetzelfde. Het zou ook kunnen dat het product door groot succes is uitverkocht en in zo’n geval geldt: OP = OP. Je kunt de winkelmanager vragen of het product op korte termijn weer verkrijgbaar is, of waar je het product eventueel wel kunt krijgen.

Hoe kan ik een cadeau verzilveren?

Je cadeaukaart wordt automatisch geactiveerd zodra je spaarkaart vol is en je kunt je cadeaukaart bij je eerstvolgende aankoop verzilveren.  Om je cadeau te ontvangen, scan je het product dat je van ons cadeau krijgt én je AH to go kaart bij de kassa. Daar wordt de korting automatisch verrekend.

 

AH to go app daily snack

Ik kwam een Daily Snack tegen in de app die ik nu kwijt ben. Waar kan ik ze terugvinden?

Iedere dag hebben we nieuwe inspiratie op het gebied van good food en allerlei To Go tips voor je. Dit noemen we ‘Daily Snacks’. Daily Snacks zijn tijdelijk beschikbaar in de app. Het is helaas niet mogelijk om eerder verschenen snacks in de app terug te vinden.

AH to go app deals

Wat is een deal?

Een deal is een product of combinatie van producten waarvoor op dat moment van de dag een korting geldt. Als je een deal tegenkomt die je aanspreekt, kun je die vervolgens in de app activeren. In de winkel van AH to go kun je het product afrekenen en je geactiveerde deal scannen en zo profiteren van de waanzinnige aanbiedingen

Hoe kan ik een deal verzilveren?

Als je een goede deal hebt gevonden, activeer je deze door de dealkaart naar beneden te slepen. Het vinkje geeft aan dat je de deal kunt verzilveren bij de kassa. Ga naar de kassa of de scan & go (zelfscan)kassa en scan het product waarvoor de deal geldt. Scan voordat je betaalt ook je klantenkaart in de app vanaf het scherm op je smartphone. Kies voor ‘betalen’ in de app, de korting wordt dan verrekend en verschijnt op het scherm van de kassa, waarna je kunt betalen.  Scan altijd alle producten! Ook eventuele gratis producten zoals cadeaus en ‘1+1 gratis’-producten van AH to go.

Ik zie steeds andere deals, hoe kan dat?

We willen je graag op ieder moment van de dag de beste deals bieden. Om 8.00 uur ‘s ochtends ben je op zoek naar iets anders dan ‘s middags om 16.00 uur. We kiezen de beste deals per dagdeel voor je uit. Dat betekent dus ook dat deals beperkt geldig zijn. Op de tijdbalk onderaan de dealkaart zie je hoeveel tijd je nog hebt om de deal te activeren.

Ik heb een deal gevonden, maar het product is niet verkrijgbaar. Hoe kan dat?

Wat vervelend, blijkbaar was het een goede deal! In zo’n geval geldt: OP=OP. Het kan ook een deal zijn op een product dat niet in alle winkels verkrijgbaar is. Zo verkopen niet alle AH to go winkels ijs. De kans is groot dat er een nieuwe deal bij is gekomen terwijl je dit leest, want wij hebben voor ieder moment van de dag de beste deals. Dus kijk snel in de app voor de andere deals waar je wel van kunt profiteren.

Hoeveel tijd heb ik om een deal te verzilveren?

Als je je deal geactiveerd hebt, kun je die tot maximaal 15 minuten na afloop van het tijdvak waarbinnen de deal geldig is verzilveren bij de kassa.

Hoe lang zijn mijn deals geldig?

De geldigheid verschilt per deal. Een breakfast deal bijvoorbeeld, is alleen ‘s ochtends beschikbaar een afternoon deal alleen ‘s middags. De tijdbalk onderaan de deal kaart geeft aan hoeveel tijd je nog hebt om de deal te activeren.

Waarom moet ik een deal activeren?

Als je een deal niet activeert, ontvang je geen korting bij de kassa. En dat zou zonde zijn!

Ik heb een deal geactiveerd in de app, maar aan de kassa geen korting gekregen. Hoe kan dat?

Als je een deal hebt geactiveerd in de app, maar geen korting hebt ontvangen zijn daarvoor meerdere oorzaken mogelijk:

  1. Je hebt je AH to go kaart niet gescand voordat je ging betalen;
  2. De deal is verlopen, ze zijn beperkt geldig;
  3. De deal geldt niet voor het product dat je hebt gekocht;
  4. De deal geldt voor een combinatie van producten en je hebt niet alle producten gescand. Bijvoorbeeld 1+1 gratis: scan beide producten én je AH to go kaart om je korting te ontvangen.

AH to go app in de winkel

Kan ik mijn AH to go kaart ook gebruiken bij een koffieautomaat met muntinworp?

Ja, dat kan.

Als je voor het koffieautomaat (vending machine) een munt koopt bij de kassa zal de medeweker je daar vragen om je AH to go klantenkaart te scannen. Zo krijg je ook als je een munt koopt gewoon je extra koffiespaarzegel op je spaarkaart in de AH to go app.

 

Als je voor je kop koffie of thee betaald door een euromunt in het koffieautomaat (vending machine) te gooien dien je met je net gekochte kop koffie/thee naar een medewerker te lopen. Nadat je je AH to go app hebt gescand bij de kassa zal de medeweker ervoor zorgen dat je alsnog een koffiespaarzegel ontvangt op je spaarkaart in de AH to go app.

Kan ik de app in alle winkels van AH to go gebruiken?

De AH to go app is in bijna al onze winkels te gebruiken, voorlopig nog wel met uitzondering van alle AH to go winkels in de BP tankstations.

Hoe kan ik de dichtstbijzijnde winkel vinden?

In de app zie je bovenin het scherm altijd de dichtstbijzijnde winkel op dat moment en de afstand daar naartoe. Je opent de winkelvinder met het locatie-icoontje rechts bovenin. NB: Als je locatievoorzieningen hebt uitgeschakeld, zie je geen dichtstbijzijnde winkel.

Hoe kan ik locatiebepaling uitzetten?

Je kunt locatievoorzieningen op je smartphone helemaal uitschakelen of alleen voor de AH to go app uitzetten in de instellingen van je smartphone. De app laat dan niet meer de dichtstbijzijnde AH to go zien.

Kan ik mijn Bonuskaart gebruiken?

Nee, de Bonuskaart hoort bij de Albert Heijn supermarkten; bij AH to go hanteren we geen Bonusaanbiedingen.

Kan ik deze app ook in de Albert Heijn supermarkt gebruiken?

De AH to go app is alleen voor AH to go winkels bedoeld. In de Albert Heijn supermarkt gebruik je de Appie app.

Zijn mijn deals en spaarkaarten ook geldig bij de Albert Heijn supermarkt op Schiphol?

Nee, de deals en spaarkaarten in de AH to go app zijn alleen geldig in de winkels van AH to go, met uitzondering van de AH to go winkels in de BP tankstations. De deals en spaarkaarten in de app zijn niet geldig in de Albert Heijn supermarkten en uiteraard wel bij de AH to go winkels op Schiphol.

Zijn mijn deals en spaarkaarten ook geldig bij Albert Heijn supermarkten?

Nee, de deals en spaarkaarten in de AH to go app zijn alleen geldig in de AH to go winkels, met uitzondering van de AH to go winkels in de BP tankstations. De deals en spaarkaarten in de app zijn niet geldig in de Albert Heijn supermarkten.

Doen alle winkels mee?

De AH to go app is in bijna al onze winkels te gebruiken, voorlopig nog wel met uitzondering van alle AH to go winkels bij de BP tankstations.

AH to go app installatie en instellingen

Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik me heb aangemeld, wat moet ik doen?

Het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld, kun je terugvinden in de app onder je naam bij ‘Profiel & Instellingen’. Je komt in het menu ‘Profiel & Instellingen’ terecht door op je profielfoto linksboven in het scherm te klikken. Heb je momenteel geen toegang tot de app of heb je een nieuwe telefoon, check dan in je inbox of je mail van AH to go kunt terugvinden. Het e-mailadres waaraan deze is gericht, is het e-mailadres van je account, tenzij je die daarna hebt gewijzigd.

Werkt de app op alle smartphones?

De AH To Go app is geschikt voor Apple iPhone 4s en hoger met iOS8 of hoger, en Android smartphones met Android 4.0 of hoger. Vanwege de grote verscheidenheid aan Android smartphones kunnen we niet op alle merken en types een juiste werking garanderen. Mocht je een minder gangbare Android smartphone hebben en problemen ondervinden, dan kun je dit per e-mail doorgeven via ahtogapp@ahold.com of feedback geven vanuit de app.

Hoe kan ik locatiebepaling uitzetten?

Je kunt locatievoorzieningen op je smartphone helemaal uitschakelen of alleen voor de AH to go app uitzetten in de instellingen van je smartphone. De app laat dan niet meer de dichtstbijzijnde AH to go zien.

Kan ik mijn mijn ah.nl-account gebruiken voor de app?

Nee, jouw ah.nl-account staat los van de AH to go app. Om de AH to go app te gebruiken, kun je je eenvoudig aanmelden. Je hoeft alleen je e-mailadres en eventueel je voornaam op te geven, dus het is zo gebeurd!

De app geeft steeds aan dat ik geen verbinding heb, hoe kan dat?

Als je on the go bent, kan je internetverbinding wisselen van kwaliteit en snelheid of zelfs regelmatig wegvallen. Thuis op de bank of op je werk zul je daar hopelijk geen last van hebben.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Je kunt afmelden in de app via Profiel & Instellingen >> Afmelden. Je account wordt dan verwijderd. Je kunt vanaf dat moment geen aanspraak meer maken op eventueel gespaarde zegels. Kijk voor meer informatie over ons actuele privacybeleid op www.ahtogo.nl/privacy.

Heb ik een internetverbinding nodig om de app te gebruiken?

Om de app te gebruiken heb je in principe een internetverbinding nodig, bijvoorbeeld om deals te activeren. Je AH to go kaart is altijd toegankelijk, ook als je geen internetverbinding hebt, zodat je geactiveerde deals altijd kunt verzilveren en zegels kunt sparen.

De app werkt traag op mijn mobiel. Hoe kan dat?

Als de app traag werkt, kan dat meerdere oorzaken hebben:

  1. Je hebt een langzame internetverbinding;
  2. Je hebt een oud type smartphone of een ‘low-end’ smartphone. Simpel gezegd is dat een eenvoudigere telefoon met minder capaciteit.

De app haalt in één keer alle deals, spaarkaarten en andere content op. Het gaat daarbij om een kleine hoeveelheid gegevens. Zodra die binnen zijn, worden op de achtergrond de afbeeldingen opgehaald. Je kunt de app al gebruiken voordat de afbeeldingen zijn geladen.

Waar kan ik de app downloaden?

Je kunt de app gratis downloaden via de App Store van Apple of de Play Store van Google.

De AH to go app werkt niet op mijn smartphone, hoe kan dat?

De AH to go app is geschikt voor Apple iPhone 4s en hoger met iOS8 of hoger en Android smartphones met Android 4.0 of hoger. Vanwege de grote verscheidenheid aan Android smartphones kunnen we niet op alle merken en types een juiste werking garanderen. Mocht je een minder gangbare Android smartphone hebben en problemen ondervinden, dan kun je dit per e-mail doorgeven via ahtogoapp@ahold.com of feedback geven vanuit de app.

Kan ik samen met iemand anders één account gebruiken?

Dat raden wij je niet aan. Je account voor de AH to go app is namelijk persoonlijk en door te delen, kan iemand anders jouw deals of cadeaus verzilveren of jou zelfs de toegang tot je account ontnemen. Als dat gebeurt, kunnen wij je helaas niet helpen. Eventuele nadelige gevolgen zijn voor jouw eigen risico.

Ik heb een andere telefoon, kan ik mijn account overzetten?

Jazeker, je kunt alles overzetten naar je nieuwe smartphone. Installeer de AH to go app op je nieuwe smartphone en log in met het e-mailadres dat je bij je aanmelding hebt gebruikt. Weet je niet meer zeker welk e-mailadres dat was, kijk dan even bij de vraag ‘Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik me heb aangemeld’. Als je inlogt met je bestaande account, dan worden je spaarzegels automatisch overgezet.

Ik heb geen mail ontvangen om mijn aanmelding te bevestigen, wat moet ik doen?

Als je geen e-mail hebt ontvangen om je aanmelding te bevestigen, kan dat verschillende oorzaken hebben:

  1. De e-mail is in je spam terecht gekomen. Check je spamfilter of je junkmail op mail van AH to go en rond je aanmelding af.
  2. Je hebt een typfout gemaakt in het e-mailadres. Meld je in dat geval opnieuw aan met het juiste e-mailadres.

Check bij het aanmelden of je verbinding hebt met het internet.

Het lukt niet om me aan te melden met mijn e-mailadres, wat moet ik doen?

Misschien heb je een typfout gemaakt, probeer het nog een keer. Als dat het niet is, kan het zijn dat je je al eerder hebt aangemeld met dit e-mailadres. Kies in dat geval voor ‘inloggen’ en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Wachtwoord vergeten? Kies dan op ‘wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm. Het kan ook zijn dat je je aanmelding met dit mailadres nog niet hebt afgerond. Direct na je aanmelding sturen wij je een bevestigingsmail met link om je aanmelding te bevestigen. Heb je geen bevestigingsmail gezien? Kijk dan bij ‘ik heb geen bevestigingsmail ontvangen’.

Waarom moet ik me verplicht aanmelden?

Jouw aanmelding is nodig om te kunnen sparen. Wij maken een account voor je aan waarop jouw spaarzegels geregistreerd worden. Als je een nieuwe telefoon gaat gebruiken, dan worden die spaarzegels automatisch overgezet als je met jouw account inlogt in de app. Mocht je ooit je wachtwoord vergeten, dan kunnen wij jou een e-mail sturen waarmee je weer toegang krijgt tot je account en raak je de gespaarde zegels niet kwijt. Zonder aanmelding kan dit allemaal niet.

Waarom moet ik een e-mailadres opgeven?

We hebben je mailadres nodig om een bevestigingsmail te kunnen sturen waarin we je aanmelding bevestigen. En mocht je ooit een keer je wachtwoord vergeten zijn, dan kunnen we je een mailtje sturen waarmee je weer toegang krijgt tot je account. Je raakt dan dus geen gespaarde zegels kwijt als dit gebeurt. Bijkomend voordeel is dat je geen gebruikersnaam hoeft te bedenken die je zou kunnen vergeten.

Voor welke toestellen is de app geschikt?

De AH to go app is geschikt voor Apple iPhone 4s en hoger met iOS8 of hoger, en Android smartphones met Android 4.0 of hoger. Vanwege de grote verscheidenheid aan Android smartphones kunnen we niet op alle merken en types een juiste werking garanderen. Mocht je een minder gangbare Android smartphone hebben en problemen ondervinden, dan kun je dit per e-mail doorgeven via ahtogoapp@ahold.com of feedback geven vanuit de app.

AH to go app klantenkaart

Zijn mijn deals en spaarkaarten ook geldig bij de Albert Heijn supermarkt op Schiphol?

Nee, de deals en spaarkaarten in de AH to go app zijn alleen geldig in de winkels van AH to go, met uitzondering van de AH to go winkels in de BP tankstations. De deals en spaarkaarten in de app zijn niet geldig in de Albert Heijn supermarkten en uiteraard wel bij de AH to go winkels op Schiphol.

Het scannen van de AH to go kaart bij de scan & go kassa lukt niet. Wat nu?

Om goed te kunnen scannen hebben we drie tips voor je:

  • Houd je smartphone op ongeveer 20 cm afstand van de scanner.
  • Probeer je toestel goed stil te houden. Als je beweegt kan de scanner de code op de AH to go kaart niet lezen.
  • Pas de helderheid van je scherm aan.  Als je scherm te donker is ingesteld, kan de code niet goed worden gelezen.

Hoe scan ik mijn AH to go kaart bij de kassa?

Om je kaart te scannen bij de kassa, open je eerst de app. Dan tik je op de blauwe ronde knop rechts onderin het scherm. Er staat een code op de kaart en die scan je bij de kassa. Dat kan bij de gewone kassa en bij de zelfscankassa’s.

Bestaat er ook een plastic versie van de klantenkaart?

Nee, de AH to go kaart is digitaal, altijd als onderdeel van de app die je kan installeren op je smartphone. We hebben bewust gekozen voor een app, zodat je je kaart altijd bij de hand hebt.

Zijn mijn deals en spaarkaarten ook geldig bij Albert Heijn supermarkten?

Nee, de deals en spaarkaarten in de AH to go app zijn alleen geldig in de AH to go winkels, met uitzondering van de AH to go winkels in de BP tankstations. De deals en spaarkaarten in de app zijn niet geldig in de Albert Heijn supermarkten.

AH to go app spaarkaart

Kan ik mijn AH to go kaart ook gebruiken bij een koffieautomaat met muntinworp?

Ja, dat kan.

Als je voor het koffieautomaat (vending machine) een munt koopt bij de kassa zal de medeweker je daar vragen om je AH to go klantenkaart te scannen. Zo krijg je ook als je een munt koopt gewoon je extra koffiespaarzegel op je spaarkaart in de AH to go app.

 

Als je voor je kop koffie of thee betaald door een euromunt in het koffieautomaat (vending machine) te gooien dien je met je net gekochte kop koffie/thee naar een medewerker te lopen. Nadat je je AH to go app hebt gescand bij de kassa zal de medeweker ervoor zorgen dat je alsnog een koffiespaarzegel ontvangt op je spaarkaart in de AH to go app.

Hoe werkt de spaarkaart van AH to go?

Je spaart zegels op je spaarkaarten in de app als je producten koopt waarvoor een spaaractie geldt, en je bij het afrekenen je AH to go klantenkaart scant. Daarmee zijn ze toegevoegd aan je spaarkaart, dat hoef je zelf niet meer te doen. Je hebt je smartphone altijd bij je, dus je spaarkaarten ook én het sparen gaat vanzelf. Handig!

Voor elk actieproduct ontvang je één digitale zegel. Het aantal zegels voor een volle spaarkaart kan per spaaractie verschillen, maar als je regelmatig bij AH to go komt, kan het heel snel gaan. Als je spaarkaart vol is, verschijnt een cadeaukaart in je app en staat er weer een lege spaarkaart voor je klaar om lekker door te sparen. Je kunt zoveel spaarkaarten inleveren als je wilt. De cadeaukaart is al geactiveerd en kun je meteen bij je volgende aankoop verzilveren. Om je korting te ontvangen, scan je het product dat je van ons cadeau krijgt (gratis of met korting) én je AH to go kaart aan de kassa.

Hoe lang is de spaarkaart van AH to go geldig?

De spaarkaarten zijn beperkt geldig, omdat spaaracties gekoppeld zijn aan een actieperiode. Als de actieperiode voor een specifiek product voorbij is, ontvang je geen zegels meer en kun je dus niet meer verder sparen met de betreffende spaarkaart. Die spaarkaart is vanaf dat moment ook niet meer in de app te zien. Met een volle spaarkaart heb je recht op een cadeaukaart die nog even geldig is, zodat je de tijd hebt om de cadeaukaart te verzilveren. Op je cadeaukaart in de AH to go app staat de uiterste datum waarop je de kaart kunt verzilveren.

Kan ik nog sparen op mijn kartonnen koffiespaarkaart?

Nee, met het lanceren van de AH to go app, is de fysieke koffiespaarkaart vervangen door een digitale spaarkaart in de app. Vanaf dat moment ontvang je geen fysieke spaarzegels meer in de AH to go winkels.

Als je oude spaarkaart nog niet helemaal vol was, niet getreurd! Je kunt je kaart vol sparen en de volle kaart inleveren in een van onze winkels tot en met 1 juni 2017. Het is niet mogelijk om fysieke spaarzegels over te zetten naar de app.

Kun je samen met iemand anders sparen?

Nee, samen sparen is niet mogelijk met de AH to go app. Als je het zelf wilt, zou je je account met iemand kunnen delen, maar dat raden wij je niet aan. Waarom niet? Je account is persoonlijk en door te delen, kan iemand anders jouw deals of cadeaus verzilveren of jou zelfs de toegang tot je account ontnemen. Als dat gebeurt, kunnen wij je helaas niet helpen. Eventuele nadelige gevolgen zijn voor jouw eigen risico.

Als mijn spaarkaart vol is en ik verzilver mijn cadeaukaart, kan ik dan meteen verder sparen?

Als de spaaractie nog loopt, en je koopt een product waarvoor de spaaractie geldt, dan krijg je van ons meteen weer een zegel op je nieuwe spaarkaart. Dit geldt alleen voor producten die je betaald hebt, en niet voor je ingeleverde gratis cadeaukaart. Tot versie 1.0.4 kreeg je als cadeautje ook voor elke ingeleverde volle cadeaukaart een gratis spaarzegel. Dit is in latere app versies niet meer het geval.

 

AH to go app veiligheid en voorwaarden

Kan ik inzage krijgen in de gegevens die AH to go over mij verzamelt?

Ja dat kan.

Je kunt op elk moment inzage vragen in de gegevens die AH to go over je verzamelt en deze laten corrigeren of verwijderen door een verzoek op te sturen naar:

Albert Heijn to go B.V., Postbus 3000 1500 HA Zaandam

Als je je hebt ingeschreven voor het AH to go klantenkaart programma dan vraagt AH to go je om een kopie van je rijbewijs, identiteitskaart, of paspoort mee te sturen bij je verzoek.

Via je AH to go profiel in de app kun je je persoonsgegevens inzien of wijzigen. Ook kun je je daar uitschrijven.

Indien je vragen of klachten hebt of indien je wilt reageren op dit privacybeleid, dan kun je tijdens werkdagen contact opnemen met de afdeling klantenservice door te bellen naar 0800-0305. De klantenservice kan je dan helpen bij het aanpassen van je AH to go profiel.

Hoe lang bewaren jullie mijn gegevens nadat ik me heb afgemeld?

Informatie daarover staat in ons actuele privacybeleid op www.ahtogo.nl/privacy.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij gaan uiteraard heel zorgvuldig om met je gegevens. Lees daarover meer in ons actuele privacybeleid op www.ahtogo.nl/privacy.

Ik ben benieuwd naar de actievoorwaarden. Waar vind ik die?

Je kunt de voorwaarden vinden door in de app op het i-tje op de spaarkaart te tappen. Ook zijn de algemene voorwaarden te lezen op onze website.

Over AH to go

Hoe kan ik contact opnemen met AH to go?

AH to go is van maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar van 08.00-21.30 uur op telefoonnummer 0800-0305.

Wat zijn de openingstijden van de winkels van AH to go?

Je kunt een overzicht van de openingstijden opvragen via deze link.

Waar vind ik de winkels van AH to go?

Je kunt een overzicht van de winkels, adressen en openingstijden bekijken via deze link.

Hoeveel AH to go winkels zijn er in Nederland?

Er zijn ruim 80 winkels van AH to go, verspreid door heel Nederland. De meeste winkels zijn te vinden op NS-stations. Drie winkels bevinden zich op een universiteitscampus en er is ook een aantal winkels te vinden aan de snelweg (bij BP Tankstations).

Wat houdt het concept van AH to go in?

AH to go staat voor makkelijk, lekker en gezond. Gemak door de combinatie van reizen en boodschappen doen. En gemak in de winkel, wat voor ons betekent dat de klant snel moet kunnen afrekenen. Het assortiment van AH to go bestaat uit ruim 1000 producten en kenmerkt zich door kwaliteit, gemak en versheid. Zowel voor de klant die iets zoekt voor directe consumptie, als voor de klant die thuis iets wil bereiden. Daarnaast biedt de winkel een beperkt assortiment dagelijkse benodigdheden.

Over werken bij AH to go

Hoe kan ik solliciteren bij Albert Heijn to go?

Vacatures bekijken en solliciteren kan via www.ah.nl/werk.

Kan ik ook stage lopen bij AH to go?

Jazeker. Je vindt stagevacatures op www.ah.nl/werk.

Download hier de app voor android en apple

app-store google-play

Staat je vraag er niet bij?

We hebben geprobeerd alle mogelijke vragen te beantwoorden. Staat je vraag er toch niet bij?  Neem dan contact met ons op!

Je kunt ons bereiken via Whatsapp op nummer 06-13832771 en via Facebook Messenger ahtogo (ga naar onze Facebookpagina en klik op ‘Bericht versturen’).